Tot 1 juli wordt door het bestuur om de twee weken een administratiedag op vrijdag en zondag georganiseerd.
Op vrijdagmiddag zal deze plaatsvinden vanaf 15.00 uur (voorafgaand aan tapas of braai) en op de zondagochtend van 10.00 uur tot 12.00 uur.;
Het doel is: administratie VOOR en DOOR leden.
Wij willen de leden met een vraag over nota’s, havenplaatsen etc. direct kunnen beantwoorden. Anderzijds moet de administratie/website/nieuwsbrief/wedstrijdorganisatie van de vereniging bijgehouden worden en daarbij is regelmatig hulp welkom.;
De data met de volgende onderwerpen die tot nu toe zijn vastgelegd zijn:
Zondag 4 mei | 10.00 uur wanbetalers 2013, mailing aan leden "mijn e-captain; |
Vrijdag 9 mei; ; ; ; | 15.00 uur (tapasavond vanaf 18.00 uur) ledenbestand, havenfacturen 2014 |
Zondag 25 mei | 10.00 uur herinneringsnota’s contributie 2014 |
Vrijdag 13 juni | 15.00 uur (vanaf 18.00 uur braai) nog nader te bepalen onderwerpen |
Heeft u vragen over bovengenoemde onderwerpen? U kunt gerust langskomen. Heeft u tijd en gelegenheid om het bestuur een handje te helpen? Stuur dan een mail naar Erik Frölke zodat hij een schema kan maken voor alle uit te voeren werkzaamheden waarbij uw hulp zeer welkom is.;